ÁLTALÁNOS FELTÉTELEK

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

1. Általános rendelkezések

Az üzleti feltételek arra szolgálnak, hogy az ügyfelekkel való üzleti kapcsolatot mindkét fél számára jogilag kötelező érvényűvé tegyék. Az eladó és a vevő jogait és kötelezettségeit a magyar jogrend és az Általános Szerződési Feltételek szabályozzák. 

Értékesítő:
Michal Ruzicka - KECKY shoes, Deák Ferenc út.7, 3744 Múcsony, Magyarország, adóazonosíto jel 8400096665

Vásárló (ügyfél):
A vevő (a Polgári Törvénykönyv szerinti fogyasztó vagy vállalkozó, ha vállalkozása tevékenységét veszi igénybe), csak az üzleti kapcsolat megkezdésekor adja át kapcsolattartási adatait az eladónak. Az eladó és a vevő közötti, ezen szerződési feltételekben kifejezetten nem szabályozott jogviszonyokat a törvény vonatkozó rendelkezései szabályozzák. 

2. Biztonság és információvédelem

Az eladó kijelenti, hogy az összes személyes adat bizalmas, csak a vevővel való szerződéskötésre használható fel, és más módon nem kerül nyilvánosságra, harmadik személy részére stb., kivéve a terjesztéshez kapcsolódó helyzetek vagy a megrendelt áruhoz kapcsolódó fizetés (név és kézbesítési cím közlése).

3. Áru rendelése

A vásárló az eladó weboldalán rendelést ad le, melyben fel van tüntetve a megrendelt termék, darabszám, ár, név és a vásárló elérhetősége és a szállítás címe. Ezen megrendelés a vásárlási szerződés váza és a vásárló a rendelés küldésével igazolja, hogy tudomásul vette és egyet ért az Általános szerződési feltételekkel, egyben a Panasz kezelési eljárással is.  Abban az esetben ha a megrendelt termék nincs raktárkészleten az eladó individuális termínust javasol, esetleg más megfelelő terméket ajánl.

A vásárló viseli az áru visszaküldésével kapcsolatos költségeket szerződéstő való elállás esetén.
A vásárló a szerződéstől való elállás esetén felelős a visszaküldendő áru minősége iránt figyelembe véve annak jellegét és jellemzőit, az átvett áru megkárosodása megfizetése terheli, mely ezen áru kezeléséből ered.

A rendelés küldésével a vásárló egyet ért a termék árával. A termék ára változtatása érdekében az árat előre szüksége leegyezni, még a rendelés küldése előtt (a rendelés megerősítése előtt). Az eladó fenntartja a jogot az árak változtatására, bármikor, előzetes figyelmeztetés nélkül. A rendelés értéke utólagos változtatása nem lehetséges.

Az áru megrendelésével az értékesítő weboldalán a Vevő beleegyezik, hogy az értékesítő információs e-maileket küldjön neki. Ez a beleegyezés bármikor visszavonható.

4. Fizetési feltételek

A megrendelt árut a vevö fizeti, olyan módon ahogy ezt az áru megrendelésekor választotta. Az áru kifizetéséig az áru az Eladó tulajdona. 
 Minden adat, jelszó biztonságosan titkosítva van SSL és / vagy 3D-Secure használatával.

Fizetési lehetőség: paypal, utánvéttel -készpénzben, banki utalással, kártyás fizetés -online

5. Reklamáció 

A reklamáció intézése a szokásos módon történik az érvényes jogi szabályozással összhangban. Javasoljuk Ügyfeleinknek, hogy szenteljenek alapos figyelmet az áru átvételére, különös tekintettel az esetleges sérülésekre, a vitás helyzetek megelőzése érdekében.

6. Szolgáltatási feltételek

Az áru kiszállítása a raktárból munkanapon 18 óráig történik. A szállítás termínusát az Eladó a megrendelés visszaigazolásakor tudatja a Vevővel. A legtöbb küldemény a Vevőhöz 7 munkanapon belül kézbesítésre kerül. Az Eladó tájékoztatja a Vevőt a hozzávetőleges szállítási időről és az esetleges késedelemről, ezt az információt az Eladó a megrendelés visszaigazolásával egyidőben adja meg. 

A Vevő köteles közvetlenül az átvételkor a szállítóval együtt a mellékelt szállítólevél alapján ellenőrizni a küldemény állapotát – különösképpen az áru fajtáját és mennyiségét, valamint a csomagolás sértetlenségét.

7. Visszalépés az adásvételi szerződéstől

A Vevő fogyasztó értelmében követő 14 napon belül elállhat.
A szerződéstől történő elállás írásban történik, ez a feltétel teljesül egy e-mail küldésével a kecky@euromail.hu címre. Amennyiben a Vevő így dönt, köteles az árut haladéktalanul használatlan és sértetlen állapotban visszajuttatni a szállítási raktárba. Az áru visszaszolgáltatása előtt a Vevő e-mailt küld, amely tartalmazza az adásvételről szóló számla számát, valamint azt a bankszámlaszámot, ahová az összeg visszatérítését kéri, és beleegyezik, hogy a visszatérítés banki átutalás útján történjen. Abban az esetben ha a vissza szállítást az eladó rendeli meg a szállító szolgálattól, a megrendelés árából levonásra kerülnek az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatos költségek (különösen a szállítási költség). Az Eladó köteles ezt az összeget az adásvételi szerződéstől való elállás kézhezvételétől számított 14 napon belül visszautalni, de nem előbb, minthogy az áru visszaadására vagy raktárunkba való visszafogadásra került volna sor.

Az eladó jogosult bármikor és indoklás nélkül a szerződéstől elálni. A felek megállapodnak abban, hogy a vevő ez esetben lemond minden kártérítési igényéről.

8. A vevő kötelességei

A Vevő köteles a kiszállított árut alaposan megvizsgálni, és felesleges halogatás nélkül értesíteni az Eladót a megállapított hibákról. Ha reklamációról van szó, a Vevő az alábbi lehetőségek egyikével nyújthat be jogos reklamációt::
a) az üzemeltető e-mailcímére: kecky@euromail.hu
b) postai úton az üzemeltető Magyarországi raktárcímére: KECKY shoes, Deák Ferenc út 7, 3744 Múcsony, Magyarország

9 .Az eladó kötelességei

Az eladó felel a minden olyan hibáért, ami az átvétel pillanatában fennáll. Az eladó 30 munkanapon belül dönt a reklamációról, ebbe az időbe nem számít bele az az időtartam, ami az áru vagy szolgáltatás fajtájától függően a hiba szakszerű kivizsgálásához szükséges. Az eladó e-mailben, esetleg telefonon értesíti a vevőt.

10 .A jótállási idő alatt érvényesített reklamáció 

Ha a hiba elhárítható, a hibaelhárítás ingyenesen megtörténik. El nem hárítható hiba esetén az árut az eladó a saját költségén kicseréli.
A minőségi garancia iránti igény megszűnik az alábbi esetekben:
- nem  terméknek szakszerű a eljárással ellentétes használata,
- ha az árut olyan körülmények között használják, amelyek paraméterei nem felelnek meg

12. Árucsere folyamata (áru reklamálása)

A vevő késedelem nélkül kapcsolatba lép az eladóval e-mailen vagy telefonon. A megbeszélés során az eladó javaslatot tesz az áru visszajuttatásának módjára, adott esetben erről a szállításról a vevő maga is gondoskodhat. Miután az áru átvételére sor került az eladó kirendeltségén, ő erről tájékoztatja a vevőt, és a továbbiakban megkezdődik a csere megegyezés szerinti menete, ill. a törvény által meghatározott reklamációs folyamat.
Ha a vevő további eltérést tapasztal a küldemény részét képező számlán, vagy ha ez a számla nem képezi a küldemény részét, késlekedés nélkül felveszi a kapcsolatot az eladóval, aki a számlát igényei szerint módosítja (ha a törvény lehetővé teszi), ill. e-mailben újraküldi a vevő e-mail címére.

13. Az EU területén kívüli vásárlókra vonatkozó feltételek

Abban az esetben, ha a vevő által megrendelt áru kézbesítési helye a Magyar Köztársaságon kívül van, az üzleti feltételek és az adásvételi szerződés a következőképpen módosul. Az eladó teljesíti áruszállítási kötelezettségét, amint az árut saját szállításra a vevő rendelkezésére bocsátja valamelyik telephelyén (raktárában), illetve az árut átadja annak a speditőrnek, akit a vevő határoz meg az eladó számára. 
Az áru esetleges elveszésének vagy romlásának, valamint az utólag felmerülő költségeknek a kockázata az eladóról a vevőre az áru a vevőnek, ill. az általa meghatározott szállítónak való átadása pillanatától száll át. Amennyiben a vevő az árut nem veszi át (fel) és/vagy a vételár kifizetésének hiányában nem adják át neki, az nem mentesíti őt a vételár kifizetésének kötelezettsége alól.

Más országba történő szállításkor az eladó nem felelős az áru vámkezeléséért, vagy a vám, adó és bármilyen, a vevő által megadott országba történő szállításával összefüggő költségért. A vevő köteles gondoskodni minden olyan kérdésről, ami az áru szállításával összefügg, különösen köteles teljesíteni minden bejelentési kötelezettséget, megfizetni a megfelelő vámokat, adókat, és minden egyéb járulékot, ami az áru szállításával összefügg, mégpedig az adott célország jogrendjének megfelelően.

Hatálybalépés
Jelen általános szerződési feltételek 2022. november 1-én léptek hatályba.